ویدئوهای خرما

طرز تهیه کیک خرما با خامه “یک کیک خونگی مقوی و خوشمزه”

خرما یکی از میوه‌های پرطرفدار با خاصیت‌های زیاد، باعث شده که خیلی از محصولات خرمایی با تنوع زیاد، اکثر جاها مورد استفاده قراره بگیرند. یکی از محصولات پرطرفدار خرما که یه میان‌وعده عالیه و هرزمان، هرموقعیتی میتونید استفاده کنید کیک خرمایی هست. خیلی‌ها ترجیح میدند این کیک رو توی خونه درست کنند و امروز هم قراره طرز تهیه کیک خرمایی با خامه رو یاد بگیریم و یکم به شیرینی این کیک خوشمزه اضافه کنیم😋.

خیلی خوبه که از خلاقیتمون استفاده کنیم و این میوه‌ی خوشمزه که بخاطر خاصیت‌های بی‌نظیرش پرطرفدار هستو همیشه استفاده کنیم و تنوع بدیم توی استفاده‌هامون تا همیشه از این میوه بخاطر سلامتیون غافل نشیم. قبلا طرز تهیه کیک خرمایی رو توی یه ویدیوی اختصاصی زرین خرما یادگرفتیم و اما امروز قرار بر اینه که یکم دلچسب‌تر بشه و کیک خرمایی با خامه رو ببینیم چجور میشه😀.

اکثر کسایی که خرما مصرف ندارن و یا محصولات خرمایی رو کمتر استفاده میکنن، میتونن با این دستور به راحتی استفاده کنن و هم طعمی که دنبالش هستن رو تجربه کنن و از اون طرف خواص خرما رو از خوردنش داشته باشند. خلاصه که مطمئنا خوشتون میاد و با یه تیر، دو نشون رو میزنید و دیگه حسابی میان‌وعده‌هاتون رو شیرین نگه دارید.

طرز تهیه این کیک رو میتونید کامل با جزئیات، خیلی راحت توی ویدیو دنبال کنید. موارد زیر توی ویدیو واسه تهیه کیک خرمایی با خامه، استفاده شدند:

  • خرما
  • شیر با طعم بادام
  • کره بادام زمینی
  • وانیل
  • پودر کاکائو
  • جوش شیرین
  • نمک
  • کاکائو های سنگی
  • شیر کاکائو

میتونید با خلاقیت خودتون و هرجور که دوست دارید یسری موارد رو با چیزای دیگه که دوست دارید جایگزین کنید و به شیرینی دلچسبتون برسید. تمام مراحل رو توی ویدیو دنبال کنید و موارد بالا هم میتونید یادداشت کنید و کافیه یکبار درست کنید تا دیگه واسه همیشه جزو میان‌وعده‌هاتون باشه و از این به بعد خرما رو به نحوی که دوست دارید مصرف کنید.

کیک خرمایی

امیدوارم از تهیه کیک خرمایی با خامه لذت برده باشید و یک کیک خوشمزه و موردقبولتون داشته باشید، تا شیرینی دلچسبش به کامتون بشینه. حتما توجه کنید عزیزان که اگر می خوایید محصولات خرما رو از جاهای دیگه تهیه کنید حواستون باشه که با مواد نگه‌دارنده و رنگ‌های مصنوعی و… درست نشده باشه و از فروشنده بخوایید که بهتون بگه، چراکه این میوه رو بخاطر خواصش و شیرینی طبیعیش که هیچ ضرری واسه بدن نداره تهیه میکنن و خیلی مهمه که محصولاتش هم با توجه به نحوه تهیه‌شون از این خاصیت دور نباشند.

حتما این مقاله رو به اشتراک بزارید و هر تجربه‌ای که تاحالا از درست کردن کیک های خرمایی و محصولات دیگه داشتید توی کامنت‌ها بنویسید تا تجربه‌هامون کمکی باشه واسه هم. حتما به فروشگاه زرین خرما سر بزنید تا محصولات خرمایی رو با تنوع بالا و کیفیت اصل و بی نظیر تجربه کنید.

علیرضا زندی

ما جنوبیا، دومین طلای سیاه زندگی رو خرما میدونیم (طلای اولمون نفته)، سال 1396 وقتی من به عنوان یه جوون بوشهری، در وب ایران مطلبی از میوه ارزشمند خرما پیدا نکردم. تصمیم گرفتم سایتی رو راه‌اندازی کنم که این میوه پرخاصیت رو معرفی کنم و راه‌های خرید اون رو راحت‌تر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا