ویدئوهای خرما

طرز تهیه کیک خرما کاکائویی “کیک خونگی متفاوت و پرخاصیت”

یکی از محصولات خرمایی پرطرفدار کیک این میوه‌ی شیرین و مقوی هست که تو خیلی از فروشگاه‌ها هست و محبوبیت زیادی داره. خرما یکی از میوه‌هایی هست که صادرات بالایی به همه‌جا داره و خیلی از شرکت‌ها هم به تولید محصولات خرمایی توجه زیادی میکنن. اما خیلی از ماها دوست داریم که کیک هارو خودمون تو خونه درست کنیم و این خیلی عالیه که از شیرینی این میوه‌ی بی‌نظیر هم توی کیکمون استفاده کنیم و هم از خواصش بهره‌مند بشیم. امروز قراره باهم طرز تهیه کیک خرما کاکائویی رو یادبگیریم و وعده‌هامون رو حسابی شیرین کنیم.

قبلا باهم دستور کیک خرمایی رو توی یه ویدیو اختصاصی زرین خرما یادگرفتیم و خب تنوع نمیزاره که ما یکجا بشینیم😁. میتونیم خلاقیت و هنرمندی خودمونو به شیرینی و دلچسبی چیزایی که درست میکنیم اضافه کنیم و حسابی با خانواده از این دستورات خونگی لذت ببریم. این کیک رو خیلی راحت میتونید با خرما و کاکائو درست کنید و تو میان وعده‌ها و صبحونه‌هامون و هرموقع دیگه که خواستیم استفاده کنیم و از خرما بهره بیشتری ببریم.

کیک خرما شکلاتی

طرز تهیه کیک خرما کاکائویی رو کامل با جزئیات دقیق توی ویدیو دنبال کنید. میتونید موارد زیر رو که توی ویدیو استفاده شدند یادداشت کنید و زمان تهیه این شیرینی استفاده کنید:

  • گردو
  • بادام
  • پودر کاکائو
  • نمک
  • خرما
  • شیر بادام
  • شکلات تلخ
  • روغن نارگیل
  • پودر شکر

تمام این موارد رو به صورت کلیات میتونید در نظر بگیرید و حتی با توجه به سلیقه و تجربه‌های خودتون موارد دیگه‌ای رو جایگزین و یا اضاف کنید. امیدوارم با این ویدیو  از کیک خرما کاکائویی لذت برده باشید و یه کیک خوشمزه‌ی مقوی با جنس خرما رو تجربه کنید و حسابی شیرینیش به کامتون بشینه.

 

حتما توجه کنید عزیزان که اگر می‌خواید خرما و محصولات خرمایی رو از بیرون تهیه کنید، از نحوه‌ی تهیه شدنش اطلاع داشته باشید و از مواد افزودنی، شیمیایی، نگهدارنده و رنگ های مصنوعی و … درست نشده باشه. چراکه این میوه‌ی بی‌نظیر بخاطر خاصیت‌ها، قند و شیرینی طبیعیش همه‌جا طرفدار داره، در غیر اینصورت با این مواد اضافی از خواسته‌مون دور میشیم و مصرفش فایده ای نداره.

کیک خرما شکلاتی

حتما بعد از تهیه کیک خرما کاکائویی نظراتتون رو با تجربه هاتون توی کامنت ها بنویسید تا بتونیم به هم کمکی کرده باشیم و مقاله رو واسه بقیه به اشتراک بزارید تا از شیرینی این کیک جا نمونن. اگر دنبال محصولات خرمایی با کیفیت بالا و تنوع زیاد هستید به فروشگاه انلاین زرین خرما سربزنید و تجربه های عالی و شیرین تری داشته باشید.

علیرضا زندی

ما جنوبیا، دومین طلای سیاه زندگی رو خرما میدونیم (طلای اولمون نفته)، سال 1396 وقتی من به عنوان یه جوون بوشهری، در وب ایران مطلبی از میوه ارزشمند خرما پیدا نکردم. تصمیم گرفتم سایتی رو راه‌اندازی کنم که این میوه پرخاصیت رو معرفی کنم و راه‌های خرید اون رو راحت‌تر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا