اخبار خرما

میز ملی خرما با مشارکت ۶ استان در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از علی باستین در نشست هماهنگی برگزاری میز ملی خرما در استان بوشهر بیان کرد: این رویداد مهم اقتصادی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه و دیگر بخش‌های متولی خرما در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این میز ملی خرما حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان و بازار فروش این محصول است و این رویداد در راستای تثبیت قیمت مناسب آن برگزار خواد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر توضیح داد: هر ساله میز ملی خرما در آذر ماه تشکیل می‌شد ولی با توجه به حساسیت قیمت این محصول ۲ ماه قبل از برداشت محصول میز ملی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای تثبیت قیمت انجام شود و نگرانی کشاورزان و نخلداران در این زمینه پایان یابد.

باستین اظهار کرد: میز ملی خرما مقدمه‌ای برای بازاریابی و ارائه این محصول در بازارهای جدید جهانی است و مصوبه‌های خوبی برای کشاورزان و فعالان این بخش به‌دنبال دارد.

وی یادآور شد : بر اساس برنامه‌ریزی نمایشگاه و بخش‌های جانبی میز ملی خرما پس از پایان برداشت این محصول در آذر ماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

تیم تولید محتوا

ما در تیم تولید محتوای زرین خرما در تلاش هستیم تا بهترین مطالب آموزشی و جدیدترین اخبار را در زمینه خرما تهیه کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا